Hamza Dağ: Bizi hiçbir zaman polemikler içinde göremeyeceksiniz

hamza dağ: bizi hiçbir zaman polemikler içinde göremeyeceksiniz

AK Parti’nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Hamza Dağ, “Bugüne kadar İzmir’e değer katan, İzmir’de çalışma içinde olan büyükşehir belediye başkanlarımızı ziyaret ettik. Gerçekten çok verimli görüşmeler oldu. Bana maddelerce rapor sunan, belediye başkanlığı yaptığı dönemde yaşadıklarını anlatan belediye başkanlarımız oldu” dedi. Dağ ayrıca, ‘İzmir’de polemiklerden yorulmuş bir süreç görüyorum. Bizi hiçbir zaman polemikler içinde göremeyeceksiniz.’ ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Aday Tanıtım Toplantısı’nda AK Parti’nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olarak açıkladığı AK Parti Genel Başkan Yardımcısı, İzmir Milletvekili Hamza Dağ, kentteki seçim çalışmaları kapsamında, Konak Meydanı’nda basın açıklaması yaptı. Açıklamada, AK Parti İzmir İl Başkanı Bilal Saygılı ve önceki dönem Gençlik ve Spor Bakanı, İzmir Milletvekili Mehmet Muharrem Kasapoğlu yer aldı.

Hamza Dağ, konuşmasında, “Cumartesi günü güzel İzmir’imize yapmak istediğimiz, yapacak olduğumuz seçim kampanya dönemi ve sonrasındaki genel çerçeveyi havalimanında sizlerle paylaşmıştık. Sonrasında bugüne kadar İzmir’e değer katan, İzmir’de çalışma içinde olan büyükşehir belediye başkanlarımızı ziyaret ettik. Burhan Özfatura, Yüksel Çakmur, Aziz Kocaoğlu ile görüşmelerimizi yaptık. Rahmetli Ahmet Piriştina’nın mezarına oğlu Levent Piriştina ile birlikte ziyarette bulunduk. Onların bir nevi ellerini öptük, hayır duasını aldık. Tecrübelerinden istifade etmek istediğimizi söyledik. Hem onlarla İzmir ile ilgili düşüncelerimizi paylaştık hem de onların tecrübelerini aldık. Hem bu 70 günlük süreçte hem de inşallah 1 Nisan’dan sonra Büyükşehir Belediye Başkanı olduğumuzda da yine onlarla istişareyi sürdüreceğimizi kendilerine ifade ettik. Gerçekten çok verimli görüşmeler oldu. Bana maddelerce rapor sunan büyükşehir belediye başkanlarımız oldu. Belediye başkanlığı yaptığı dönemde yaşadıklarını anlatan belediye başkanlarımız oldu” dedi.

‘BİZİ POLEMİKLER İÇİNDE HİÇBİR ZAMAN GÖREMEYECEKSİNİZ’

Milletvekilliği görevine değinen Dağ, “Malumunuz olduğu üzere 4 dönem İzmir’imize milletvekili olarak hizmet etme imkanım oldu. Şimdi de inanıyorum ki 4 dönem milletvekilliği döneminde edinmiş olduğum tecrübe, İzmir’in her sokağına, her caddesine adım adım arşınlayarak yapmış olduğumuz iz bırakma, Ankara’da edindiğimiz tecrübe, belediye başkanlığı olarak bu şehre çok büyük hizmetler kazandırmamıza fırsat verecektir, tamamen bunun derdindeyiz. Bundan sonra da inşallah, bu tecrübeyi İzmir’imize yansıtmaya devam edeceğiz. Bundan mutlu oluyoruz. Biz bu birlik ve beraberliği nasıl sağlarsak, nasıl gerçekleştirirsek İzmir’e katkıyı o şekilde sağlayacağımızdan hiç şüphemiz yok. İzmir’de polemiklerden yorulmuş bir süreç görüyorum. Bizi hiçbir zaman polemikler içinde göremeyeceksiniz” açıklamalarında bulundu.

‘İZMİR’DE ZEYBEĞİ DE HALAYI DA HEP BERABER OYNAYACAĞIZ’

Dağ, sözlerini şöyle sürdürdü:

“İzmir markasını dünya şehirleriyle yarışır bir marka haline getireceğiz. Özellikle sosyal belediyeciliği 30 ilçemizle beraber İzmir’imize sağlayacağız. İzmir’de gerçekleştireceğimiz belediyecilik, 80 ilimizde örnek bir belediyecilik olacak. Mega projelerimizle de bu şehri Allah’ın izniyle marka şehir haline getireceğiz. İzmir artık kendi kronik sorunlarından kurtulmuş bir şehir haline gelecek. İzmir’de zeybeği de halayı da hep beraber oynayacağız. İzmir Körfezi’ne bakarak şarkıları, türküleri Allah’ın izniyle hep beraber söyleyeceğiz. Önümüzdeki günlerde projelerimizi de sizlerle paylaşacağız. Şehrimizin göbeği Saat Kulesi’nde ilk basın toplantımızı yapmış oluyoruz. Neredeyse yaşayan tarihi ve İzmir’in her yerinden her insanın hatıralarının olduğu, birçok kimsenin ticaretini, alışverişini yaptığı Kemeraltı’nda esnafımızla bir araya geleceğiz. Sonraki 5 yılda da bizi İzmir’in sokaklarında, her yerde göreceksiniz.”

‘GÜZEL BİR BAŞLANGIÇ YAPTIK’

Dağ’ın Kemeraltı ziyaretine eşlik eden AK Parti İzmir Milletvekili Mehmet Muharrem Kasapoğlu ise “Dünyanın en güzel şehirlerinden birinde, güzel İzmir’de sizlerle beraberiz. Güzel bir başlangıç yaptık, o başlangıcın üzerine yürüyoruz. İzmir’imiz için, ilçelerimiz için hayırlı olsun. 2023, yüzyılın seçimiydi, bunu bir demokrasi şöleni olarak gerçekleştirdik. Yeni bir şölene birlikte giriyoruz. İnanıyoruz ki Türkiye kazanacak, 85 milyon kazanacak. Bugün, bu meydanda, sizlerle İzmir için beraberiz. İzmir halkının yaşam kalitesi için beraberiz. Cumhur İttifakı olarak ülkenin dört bir yanında olduğu gibi İzmir için de çok özel bir çalışma gerçekleşti. Bu çalışmanın neticesinde bu güzel şehri çok iyi bilen, 12 yıl milletvekili olarak İzmir’in tüm noktalarında çalışmış, gayretiyle, enerjisiyle, liyakatiyle Hamza Dağ başkanımızı İzmir için Cumhurbaşkanımız uygun gördüler” dedi.

‘ÖYLE BİR KAZANACAĞIZ Kİ İZMİR KAZANACAK’

Kasapoğlu, İzmir’in sorunlarını çözmeye talip olduklarını anlatarak, “Bu şehir özel bir şehir. Sadece Türkiye’nin değil dünyanın özel şehirlerinden. Bu şehrin marka değerini yükseltmek, sorunlarına derman olmak bizler için önemli bir misyon. Bu misyon üzerine yola çıktık. Bu misyonu gerçekleştirmek adına İzmir halkının tümüyle yürümeye talibiz. İzmir’e hep birlikte hizmet etmeye talibiz. İzmir’in sorunlarını çözüp, İzmir halkının mutluluğunu artırmaya talibiz. İnanıyoruz ki 31 Mart akşamı bu mücadelenin kaybedeni olmayacak. Öyle bir kazanacağız ki İzmir, İzmirliler, İzmir’in kadınları, gençleri kazanacak” diye konuştu.

News Related

OTHER NEWS

Sağlıklı Yaşam Merkezleri asırlık çınarların hizmetinde

SAĞLIK BAKANLIĞININ GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA, 80 YAŞ VE ÜZERİ BİREYLERİN AKTİF ÜRETKEN VE SAĞLIKLI YAŞAM SÜRMESİNİ DESTEKLEMEK AMACI İLE HASTANEDE SAĞLIKLI YAŞ ALMA MERKEZİ YANİ YAŞAM MERKEZİ HİZMET VERMEKTEDİR. Eskişehir İl ... Read more »

Tarihi ve kültürel eserlerin olduğu Taşhan Meydanı iyileştiriliyor

BİLECİK’İN GÖLPAZARI İLÇESİNDE BULUNAN TAŞHAN MEYDANI’NDA SOKAK SAĞLIKLAŞTIRMA VE CEPHE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARINA BAŞLANDI. Bilecik’in Gölpazarı ilçesinde bulunan Taşhan Meydanı’nda sokak sağlıklaştırma ve cephe iyileştirme çalışmalarına başlandı. Gölpazarı Belediyesi Taşhan Meydanı’nda ... Read more »

Küçükbaş hayvancılık destekleriyle hem hayvan sayısında hem verimlilikte artış hedefleniyor

TÜDKİYEB Genel Başkanı Nihat Çelik, “Sağlanan destekler, üretimin sürdürülebilirliği, küçükbaş hayvan sayısının ve verimliliğin artmasına vesile olması bakımından sektörümüz açısından son derece değerlidir.” dedi. Küçükbaş hayvancılık destekleriyle hem hayvan sayısında ... Read more »

Türkiyenin petrol ithalatı eylülde arttı

Türkiyenin petrol ithalatı eylülde arttı Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun eylül ayına ilişkin “Petrol Piyasası Sektör Raporu”na göre, Türkiyenin toplam petrol ithalatı içinde en büyük kalemi oluşturan ham petrolde ithalat yüzde ... Read more »

Melikgazi Kayseri Basketbol, Eurocup’ta son 32 turunda

MELİKGAZİ KAYSERİ BASKETBOL, YARIN SON 32 TURUNA KALMAYI GARANTİLEDİĞİ EUROCUP WOMEN F GRUBU’NDA SON MAÇINI OYNAYACAK. Melikgazi Kayseri Basketbol, yarın son 32 turuna kalmayı garantilediği Eurocup Women F Grubu’nda son ... Read more »

Uzman isim uyardı: "Radyasyon maruziyeti, lösemi vakalarını artırabilir"

Kanser alanındaki çalışmalarıyla tanınan Emory Üniversitesi’nden Prof. Dr. Deniz Peker Barclift, İstanbul Atlas Üniversitesi’nde düzenlenen Kan Hastalıkları Sempozyumu’nda önemli bilgiler verdi. Prof. Dr. Deniz Peker Barclift radyasyon maruziyetinin artması nedeniyle ... Read more »

Van Gölü’nde dalgalar kartpostallık görüntüler oluşturdu

VAN’DA DÜN İTİBARİYLE ETKİLİ OLAN KUVVETLİ RÜZGAR BUGÜN ETKİSİNİ HAFİFLETİRKEN VAN GÖLÜ’NDE SABAH SAATLERİNDE OLUŞAN DALGALAR İSE KARTPOSTALLIK GÖRÜNTÜ OLUŞTURDU. Van’da etkili olan kuvvetli rüzgar nedeniyle Van Gölü’nde oluşan dalgalar, ... Read more »